Kan ik iphone 4s 5.1 downgraden naar 5.0.1?

ik heb per ongeluk iphone 4s geüpdatet naar 5.1 van 5.0.1 is er een mogelijk om dit terug te zetten? of heeft iemand idee wanneer jailbreak uit komt voor 5.1?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je de SHSH blobs opgeslagen met het programma Tiny Umbrella?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag heb ik al gesteld

Het beste antwoord

Wanneer de jailbreak uit komt weet inderdaad nog even niemand, dit kan zo nog wel enkele weken duren.

Terug over dat downgrade, ik ben bang dat die niet gaat lukken, omdat: Sinds dat iOS 5 is uitgekomen heeft Apple het onmogelijk gemaakt om nog te downgrade zonder dat je een soort van SHSH file aangemaakt hebt. Aangezien je dit waarschijnlijk niet gedaan hebt is momenteel onmogelijk om te downgrade. Bij iOS 4 ging het vele malen flexibeler.

Zo'n SHSH file is namelijk nodig om te kunnen downgrade, hier staan allemaal belangrijke gegevens van je apparaat in, aangezien elke apparaat andere gegevens hebt kun je deze dus ook niet van het internet downloaden.

Helaas ben je nu te laat maar ik raad je daarom wel om toch even een SHSH file aan te maken en deze goed te bewaren voor in de toekomst. Dit kun je aanmaken met Tiny Umbrella.

Nog even terug over dat wanneer er een nieuwe jailbreak uit zal komen, dat kan inderdaad nog wel even duren. Ik had namelijk laatst gelezen dat Apple actief bezig is om de jailbreak onmogelijk te laten maken. Hun worden o.a geholpen door ex jailbreak ontwikkelaars die zijn overgestapt van het ontwikkelen van jailbreaks naar Apple om de lekken op te zoeken en te dichten (soort van omgekocht). Wellicht zal het dus nog wel even duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan nog weken duren voor dat de nieuwe jailbreak is gevonden. Het is deze keer een stuk moeilijker geworden. (antwoord op je tweede vraag)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb gehoord dat het niet lang meer zal duren, omdat het eigenlijk al uit is maar nog niet helemaal bug vrij.
5.1 kun je al jailbreaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar dan moet je hem iedere keer aansluiten op je pc als die uitvalt zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar alleen als je Jailbreak apps wilt draaien. Je telefoon start gewoon op en Apple en App Store apps blijven het doen.