mijn beperkings code is kwijt wat moet ik doen?

ik ben mijn beperkings code kwijt wat moet ik doen
ik heb hem al geriset en ik heb ios7,03 en een ipad mini 1
en mijn geluit doet heel raar

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Via iTunes terugzetten naar fabrieksinstellingen. Tja...welkom in de wereld van Apple!

Toegevoegd na 1 uur:
Misschien heb je hier wat aan.

http://support.apple.com/kb/HT1212?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL

Toegevoegd na 4 uur:
Je hebt Apple-account/registratiecode die je invoert bij bijv. apps downloaden/gebruiken etc…die moest je maken bij eerste keer gebruik iPad en je hebt ouderlijk toezicht..die je zelf kunt in/uitschakelen bij instellingen,daarvoor verzin je zelf ook een wachtwoord en die is Hamed denk ik kwijt. Je kunt je iPad op pc,laptop,mac of iPhone(daar heb je niet je ouderlijk toezicht ingesteld) aansluiten en met iTunes instellingen resetten. Als het om Apple wachtwoord gaat kun je wel gebruik van mailbox maken en mail sturen voor een nieuw wachtwoord…immers je hebt je toen die tijd geregistreerd bij Apple.
Kun je niets met iPad…dan gaat het inderdaad om simcode wat na mijn mening ook met een soort pukcode opgelost kan worden.
Maar weet niet hoe Apple dat bedacht heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
Ik vraag me wel even af of je met de beperkings code bedoeld
de code is die toegang verleent tot het toestel ?
of tot je sim card ?? (heeft deze ipad een sim ??)
of tot de mogelijkheid tot aankopen op itunes/appstore ? Ik vond door de zoekterm beperkingscode wat verschillende antwoorden daarop?
zodat ik me afvraag of je niet per ongeluk je toestelcode invult waar je je eigenlijk je sim ontgrendel code hoort in te voeren ? 0000 of 1234 of zoiets ? ook is er nog de code die je later kunt instellen zodat je geen app aankopen kunt doen. via de app store itunes probeer het voor ons helder te maken is het gelijkt de eerste code die je invoert ? was je toestel zonder toestelcode Als dat het geval is dan is de eerste code die je tegenkomt die van je sim kaart ? heb je een aankoop gedaan eventueel op andere pc
en daarna is het fout gegaan ??? etc etc
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt Apple-account/registratiecode die je invoert bij bijv. apps downloaden/gebruiken etc...die moest je maken bij eerste keer gebruik iPad en je hebt ouderlijk toezicht..die je zelf kunt in/uitschakelen bij instellingen,daarvoor verzin je zelf ook een wachtwoord en die is Hamed denk ik kwijt. Je kunt je iPad op pc,laptop,mac of iPhone(daar heb je niet je ouderlijk toezicht ingesteld) aansluiten en met iTunes instellingen resetten. Als het om Apple wachtwoord gaat kun je wel gebruik van mailbox maken en mail sturen voor een nieuw wachtwoord...immers je hebt je toen die tijd geregistreerd bij Apple.
Kun je niets met iPad...dan gaat het inderdaad om simcode wat na mijn mening ook met een soort pukcode opgelost kan worden.
Maar weet niet hoe Apple dat bedacht heeft.