Ik heb een universele simkaart gekocht om mijn iPhone (2G) mee te unlocken maar hij werkt niet?

IK had een kaartje op internet besteld die het probleem zou ''oplossen'' maar mooi niet dus. Ik deed hem in de computer en iTunes zegt weer: Dat de simkaart in deze iPhone niet wordt ondersteund.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je moet de provider bellen van wie je het abonnement had, van hun krijg je een code om het te unlocken....
je kan niet zo maar een nieuwe sim kaart instoppen..
dan voer je die code in en je telefoon is vrij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ze weet haar oude nummer niet meer dus dan heeft Hi er ook niets aan. Volgens Hi's website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je de puc-code?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee haar gegevens zijn vastgelegd toen ze het abonnement nam, die kunnen hun gewoon inzien
het is niet de puk code.
ga anders langs de winkel waar ze destijds t abonnement heeft afgesloten, haar gegevens zijn daar bekend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anders even contact op nemen met de Iphone store..
maar zo heb ik ook mijn Iphone unlock t ..
ik heb mijn oude provider gebeld en met die code heb ik via de computer mijn Iphone vrij gekregen, heel simpel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb hem kunnen unlocken met een speciale simkaart