hoe krijg ik de uitzendinggemist app weer werkend op mijn iphone 2g?

ik heb de uitzendinggemist app geüpgraded, maar als ik hem nu aantik sluit hij direct weer af, ik denk dat mijn oude iphone gewoon te sloom is. maar eerst deed ie het wel, voor dat ik heb het geüpgraded. kan je dat ook terug draaien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

2 opties die ik me kan bedenken.

1.

Verwijder hem en download hem opnieuw, ik heb hemzelf ook dus weet dat het geen geld kost.

2.

Jailbreak hem, zo kan je van apps ook hun vorige versie's erop zetten en kan het zo zijn dat je weer beeld hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Reset je iphone door de aan uit knoo en home knop in te drukken tot hij uit gaat. Probeer daarna nog eens. Anders komt het door de fix voor iOS 5