Tot welke android versie gaat de Samsung Galaxy Tab 3?

Ik ben van plan een Samsung Galaxy Tap 3 10.1 te kopen maar wil wel zeker weten dat hij up-to-date is met de nieuwste Android versie.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Hij word uitgebracht met Android 4.2.2 Jelly Bean, er zijn echter geruchten dat er een update naar Android 4.4 KitKat uitgebracht wordt voor de Galaxy Tab 3 10.1. Er is dus een mogelijkheid dat de tablet up-to-date te krijgen is, maar dit is dus nog niet zeker en dit zal je dus ook nog niet zeker weten voordat er meer over losgelaten wordt. Android 4.2.2 Jelly Bean is overigens ook 1 van de nieuwste versies van android en je kan er prima mee werken.