Mijn toetsen bord van mijn blackberry doet raar, bij als ik wat in typ komt er een andere letter bij. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb de batterij er al uit gehaald.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan twee oorzaken hebben:

- Het toetsenbord is nat/vochtig geweest waardoor het toetsenbord bij het indrukken van een toets een verkeerd signaal geeft.

- Het toetsen-matje is verschoven waardoor bij het indrukken van de toets een tweede letter ook aantikt.

Tips:
Laat hierna door een professioneel iemand kijken, ga niet zelf aan de BB sleutelen en al helemaal niet wanneer de BB nog binnen de garantieperiode valt.

Nog een tip:
Koop in het vervolg GEEN Blackberry meer, zo'n beetje alle mensen die ik ken met zo'n mobiel hebben problemen en moeten minimaal 1x het toestel terugsturen.

Goede merken:
HTC
Samsung
Nokia

(Apple) maar daar betaal je voor het merk en niet per definitie voor de functionaliteiten.