Krijg je krassen op je telefoon, door hem op je broek af te vegen?

Het gaat hier over een glazen scherm.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gorilla glass stelt niks voor.. Eerste maand dat ik mn telefoon had al krassen,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gorilla glas, samsung galaxy s II

Antwoorden (3)

Absoluut! D'r hoeft maar één amper zichtbaar zandkorreltje op jouw broek te zitten en je hebt een glassnijder....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan goed, als er wat zandkorrels aan je broek zitten. Stenen met een hardheid van 7 en hoger op de schaal van Mohs maken krassen in glas. Kwarts heeft een hardheid van 7, en veel zandkorrels zijn kwarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als er geen zand op zit komen er dus geen krasjes op, ook niet van die hele lichte die je alleen in fel zonlicht ziet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komen alleen krasjes op als er iets aan je broek zit, of in de stof van de broek, dat harder is dan glas, want iets dat zachter is dan glas kan geen krassen geven. Maar dat hoeft maar iets heel kleins te zijn.
Ja ik denk het wel maar ik doe het ook wel
En er komt geen krasjes te zien