cydia kan je niet downloaden in de app store je kan de app pas krijgen als je je iphone ipod of ipad jailbreak
hier een filmpje http://www.youtube.com/watch?v=6K_4vt5gdfI
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die kan je ook niet in de app store vinden.
google maar effe op jailbreak en dan het ios apparaat die je hebt.
maar jailbreak is zeer af te raden.
je ipod/ipad/iphone kan er kapot van gaan.
ik heb 2 iphones gehad beide gejailbreakt en beide kapot binnen een jaar.
mijn vader had zijn iphone gelijk gekocht met mijn eerste iphone hij heeft hem niet gejailbreakt en hij doet het nog steeds.
daarom heb nu de samsung galaxy s2.
die vind ik veel fijner.
maar dat is een kwestie van smaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ze kapot gaan ligt dan waarschijnlijk aan jou. ik heb nu al ruim 4 jaar een iPod touch die altijd al gejailbreakt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar als je dingen uit cydia gaat downloaden kunnen er virussen in zitten.
en die hebben mijn 2 iphones kapot gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat software fout had ik dus.
en zelfs de telefoon winkels konden er niks mee
Powergen
12 jaar geleden
Gelul... je iDevice gaat helemaal niet kapot door een jailbreak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel slomer toch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem bricken, en dan kan je hem zelfs niet via itunes herstellen.. Maar er zijn ook andere middelen die je kunt gebruiken om er een nieuwe software op te zetten en de oude deleten.
Om cydia te kunnen krijgen heb je een jailbreak nodig. Ik zou voordat ik deze uitvoer wel even een backup maken en even opzoeken wat de gevolgen ervan zijn. (heb ooit gehoord dat je met de iPhone niet meer kan bellen dan (weet niet 100% zeker))
even basis uitleg over de jailbreak:
een jailbreak is een kleine wijziging in het iOS besturingssysteem. De jailbreaks zijn niet meteen geupdate bij een nieuwe iOS update. Volgens mij is de huidige jailbreak mogelijkheid tot 5.0.1

de bron kan je verder helpen.