Ik heb bij een veiling een iphone 4s gezien is het veilig om een iphone op een veiling te kopen of moet je dat gewoon niet doen?

voor degene die wil weten bij welke site ik hem heb gezien is http://www.swoggi.nl/nl-nl/veiling-6252-iphone-4s-16g.aspx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

als de verpakking dicht zit dicht zit dan wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waarom niet als de verpakking al open is?
Als je bij de laatste 10 seconden niet overboden word is het voor jou. Echter zijn er bieders bij die een soort bied robot ingeschakeld hebben. En schiet de bieding dus bij een automatische bieding weer iets van 2 minuten per bieding omhoog. Biedingen moeten steeds per cent. Bij een telefoon die op 36€ staat is er dus al voor 3600 aan bied tegoed geboden. pakketten zijn voor ca 3€ per 100 biedingen te koop (indien je hier op bied!) Anders €50,-. Ze verdienen hier dus fors aan de biedingen.