hoe duur wordt de iphone 4s ongeveer als simlockvrij?

ik wil de iphone 4s kopen als hij uit is maar hoe duur wordt die ? (16 of 8 GB) ik wil graag het laagste aantal geheugen. wordt de iphone 4 dan in prijs verlaagd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Op maktplaats staan iPhone 4 simlock vrij voor 700 euro. Maar dat is dan wel 2de hands
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij komt er geeneens een 8GB uit. 16GB is minimale. Er is een lijstje gelekt hieronder misschien heb je daar iets aan.

http://www.nu.nl/files/KPN%20iPhone%204s.pdf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over de 1000 in officiele winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja vast, echt niet. We hebben het hier over een 16gb iPhone. Van dat geld kun je een macbook kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad @leroyXD
zelvde als iphone 4 new