iphone zegt bakeup maken maar hoe? iphone reageert nu niet meer

Ik heb een reservekopie gemaakt en ik heb hem hersteld mij hij blijft dit maar aan geven wat nu? Hij is ook nooit gejailbreakt geweest hij is net half jaar oud ongeveer. Mijn hij reageerd nergens op, hij houd te tijd wel bij en het veranderd van kleur als je het knopje indrukt maar hij doet niks. Ook uit zetten doet die niet meer .. Wat nu? Het is een iphone 4 (of 4s heb daar niet veel verstand van) En hij is 64 GB en hij zat nog laaaaang niet vol

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je hebt waarschijnlijk te veel apps open staan, hierdoor is je ram-geheugen op.
Je kunt apps uitschakelen door bij het home-menu twee keer achter elkaar te klikken op het home-knopje.
Nu zie je de apps die open staan.
Als je een app vasthoud kan je deze sluiten door op het min-icoontje te klikken rechtsboven.
Dit kun je doen bij alle apps.
Als het goed is werkt hij nu weer.

Zo niet, dan tien seconden de home-knop samen met de uit-knop vasthouden.

Suc6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
RAM-geheugen heeft niets met een backup te maken...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
iCloud heeft ook niks met RAM-Geheugen te maken..
Je hebt in je instelling staan dat je een backup wilt maken via iCloud. Als je een gratis account hebt, heb je maar 5GB in de cloud. Dit is te weinig voor een volledige backup van je iPhone.

Je kunt beter een backup maken via iTunes, dan staat de backup file op je computer en heb je niet te maken met weinig geheugen ;-).

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je iCloud zit dan vol. Dat kan dan door verschillende manieren komen;

1. Je hebt te veel apparaten in je iCloud reserve kopie staan, of een vorige backup van je iPhone, wat je dan doet is; Open Instellingen > iCloud > Opslag en reservekopie > kijk daar wat je hebt en als er bijv. oude dingen in staan, kan je die verwijderen.
2. Je hebt te veel Documenten en Gegevens opgeslagen in je iCloud, Open Instellingen > iCloud > Opslag en reservekopie > Documenten en Gegevens > kijk wat je niet meer gebruikt, bij FIFA 13 (klik er op) > Wijzig > En verwijder wat je wilt verwijderen.

Er zijn mogelijk nog veel meer oplossingen hiervoor.
Maar ik zou voor reserve kopie's het gewoon via je PC/Mac doen.