Hoeveel kost pingen buiten om mijn MB?

Ik heb een prepaid HI simkaart voor de Blackberry met 200 mb. Nu is het op, hoeveel kost het als ik nu ga pingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het hangt van de tekst af. Een tekst met 100 letters is 5kb. Dus 2000 letters is 1 MB. Een foto kan ook en paar kB's nemen, bijvoorbeeld 10 kb.

Toegevoegd na 9 minuten:
Je betaalt per maand 12.50 geloof ik. Als je die 200MB voorbij bent geweest, betaal je per MB 2.50!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de prijs is 10cent per mb? Of zoiets.
Dit bedrag heb ik in mijn hoofd van een reclame :p weet niet meer welke