Na het downloaden van de playboy theme op mijn blackberry bold 9700 ,stopt hij er opeens mee en krijg ik hem niet meer aan. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Installeer de cd die je er bij hebt gekregen. Sluit daarna je BB aan op je pc met bijgeleverde USB kabel. Dan open je desktop manager. Maak een backup van de bestanden die je wilt bewaren en doe dan een update of installeer het besturings systeem opnieuw. Daarna zal alles weer moeten werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je reactie! het is gelukt ,bedankt man
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dank. Graag gedaan :) fijn weekend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dank. Graag gedaan :) fijn weekend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap niet waarom mijn reactie dubbel is :)