Waarom heeft de iPhone 4 van die sneetjes of streepjes aan de zijkant?

En bij de 4s zitten de streepjes anders.
Waarom hebben ze eigenlijk die streepjes en waar dient het voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Daar zit de antenne van je de iphone.

Toegevoegd na 3 minuten:
ook als je je vinger daar houd tijdens het bellen worden de verbinding vaak verbroken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook als je je vinger daar houd tijdens het bellen worden de verbinding vaak verbroken.
De zijkant dient als antenne. Om geen signalen te verstoren tussen wifi, 3g etc worden ze op sommige punten gescheiden door kunstof "streepjes" ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn de antenne gsm Wifi enz, bij de 4s zitten ze anders omdat de 4 wat antenne problemen heeft.