Wat te doen als een blackberry zegt: 'geheugen toestel bijna vol'?

Ik kan me niet voorstellen dat het geheugen al vol is, heb hem net 2 weken.
Het is een blackberry bold 9780/
Soms als ik een app open dan komt er een melding dat het geheugen van het toestel bijna vol is en dat ik de app moet sluiten.
Ik heb wel een geheugenkaart die ongeveer half vol is.
Hoe kan ik dit verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ken dit probleem.
Dit betekent dat je 'multitask' geheugen bijna vol zit.

Op een blackberry kan je meerdere programma's etc open houden en tussen die wisselen.

Oplossing:
Houd de menu toets ingedrukt.
Nu komt er een lijstje met alle actieve programma's.
Sluit alles wat je op dit moment niet gebruikt.
En voila nu kan je weer verder met dingen openen.

Dit heeft totaal niks te maken met je geheugenkaart of intern opslag geheugen.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houd menu ingedrukt dan zie je bijv. 5 actieve programma's.
Bijvoorbeeld whatsapp, druk op de middelste knop (selecteren).
Dan als je in dit geval in whatsapp zit druk je menu» laatste optie is sluit.
Sluit het dan en dat zelfde doe je voor alle programma's

Andere antwoorden (2)

Door je geheugenkaartje minder vol te maken.
Programma's die je niet meer gebruikt verwijderen. Foto's/filmpjes en/of andere data overzetten naar je computer en van het geheugenkaartje verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alt inhouden en lglg typen (: dan al het logbestand wissen (: