Hoe installeer ik adobe flash player op mijn ipod?

Ik heb wel eens gehoord dat er mensen zijn met flash player op hun ipod touch 4e generatie. Hoe installeer ik dat? En via welke site? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

je moet de app zoeken in de app store, op mijn android vond ik het in de android market
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iOS ondersteunt geen Flash, dat is lang en breed bekend, Android ondersteunt het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb me iphone gejailbreaked, hoe krijg ik dan flash op me iPhone?
Dat kan alleen via hacks, dus je iPod jailbreaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon: NIET. Er is geen en komt geen flash op de iDevices. HTML5 maakt het ook overbodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan op de 'normale' manier niet, Apple vindt het onderdeel Flash te verouderd en hebben daarvoor gekozen om dit niet te ondersteunen, Apple is meer voor het nieuwere HTML 5. Je zou eventueel wel in de Cydia Store kunnen zoeken, echter een kleine kans dat je een werkende app vind.

Je hebt trouwens nog wel browsers in de AppStore die Flash ondersteunen, dit zal je wel zelf even moeten opzoeken.

Veel succes!