Samsung galaxy ace of htc wildfire S of de gio?

Ik wil graag een van deze 3 kopen maar weet niet Ik had bij vodafone een abbo gezien voor zowel de ace, de gioen de HTC alle 3 180 sms/bellen en 500 mb internet 17,95
Ik wil graag een paar apps kunnen downloaden hoeft niet 30 apps ofso te zijn en wil snel kunnen internetten. En moet ook goed leesbaar kunnen zijn als je op internet zit.

Toegevoegd na 1 minuut:
na niet moet nog welke komen te staan en tussen gio moet een spatie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De Samsung S5660 Galaxy Gio is de beste

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn verschillende test gedaan door deskundigen daarbij scoorde
Samsung Galaxy Gio een 7.2
HTC Wildfire een 6.8
Samsung Galaxy Ace een 6.4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
500 mb internet is genoeg als je maar je downloads via WiFi doet. Is veel beter dan je 3G netwerkgebruik.

Via www.phonearena.com kun je meerdere telefoons vergelijken en zo beslissen.Ik heb even de moeite gedaan en dit voor je gedaan. De samsung Galaxy Ace heeft op papier de betere specificaties. De Samsung Galaxy Gio heeft een betere Cijfer.

Ik zou zeggen bekijk de onderstaande linkje om de verschillen zelf te kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ik meer naar de ace neig, heeft mooier design en heeft wel van weg van de Iphone. Toch wacht ik nog even op reacties van meer mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja is een mooie keus :p