Ik heb een nieuwe iphone. Ben ik mijn apps kwijt?

Ik van een een Iphone 3G naar een 4S gegaan. Mijn ouder apps verschijnen na synchronisatie niet op de 4S. Heb je je apps als gebruiker gekocht, of per telefoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Geen zorgen, je koopt de apps als gebruiker. Ze zijn gekoppeld aan je iTunes account. Ga op je nieuwe iphone eens naar de app Appstore en dan naar updates. Tik vervolgens bovenin op aankopen en daar zouden al je gekochte apps moeten staan. Je kunt ze vanaf daar ook gratis weer downloaden naar je nieuwe toestel. Dit kan overigens ook via je computer als je via je synchronisatie-opties op 'apps automatisch updaten' oid klikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Per gekocht apps die je al hebt gekocht kan je gwn weer opnieuw downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je inlgt op itunes kan je de betaalde apps gewon downloaden( die je hebt betaald)