Nee dat kan niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan op sommige van oorsprong Windows draaiende telefoons wel Adroid zEtten. Ik heb dat een keer bij iemand gedaan met een HTC (weet niet meer precies welke).

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat was trouwens op een telefoon die Windows Mobile draaide.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat dat bij deze kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef maar een merknaam en nummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je kan beter een Android draaiende telefoon kopen, dan heb je gewoon geen gezeik met flashen en hopen dat je telefoon het nog doet.