Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het verschil tussen een iphone 3G en een iphone 3GS?

Ik overweeg een 3gs of een 3g te kopen.
maar wat is eigenlijk het verschil?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
568

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik kan je ook van harte aanraden om geen 3g maar een 3gs te kopen, ik weet niet hoeveel het scheelt in de kosten, maar de specificaties van een 3g zijn echt niet meer voldoende om de nieuwe iPhone OS (vanaf versie 4) op te draaien. Alles is heel traag.

Het heeft geen multitasking, een hele slechte camera (1 MP geloof ik), kan geen filmpjes maken, er zit geen compas in dus (tomtom/navigon etc) navigatie werkt niet, de accu gaat echt veel te kort mee.


Kortom echt niet doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De s staat voor speed, de 3GS is dus een stuk sneller. Verder heeft de 3GS een betere camera en een Langere accu duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je kan met de 3gs filmen en met de 3g niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een 3GS!! Ik heb er 1 maar die is weg voor reperatie en mocht van mijn buurjongen een 3G lenen ( hij heeft 4) maar de 3G is op 4.2 rcht uber sloom dus gewoon de 3GS halen maar miss als je heel even wacht op iphone 5 kan je de 4 weer voor goedkoper halen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding