Wat is het verschil tussen een iphone 3G en een iphone 3GS?

Ik overweeg een 3gs of een 3g te kopen.
maar wat is eigenlijk het verschil?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik kan je ook van harte aanraden om geen 3g maar een 3gs te kopen, ik weet niet hoeveel het scheelt in de kosten, maar de specificaties van een 3g zijn echt niet meer voldoende om de nieuwe iPhone OS (vanaf versie 4) op te draaien. Alles is heel traag.

Het heeft geen multitasking, een hele slechte camera (1 MP geloof ik), kan geen filmpjes maken, er zit geen compas in dus (tomtom/navigon etc) navigatie werkt niet, de accu gaat echt veel te kort mee.

Kortom echt niet doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De s staat voor speed, de 3GS is dus een stuk sneller. Verder heeft de 3GS een betere camera en een Langere accu duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je kan met de 3gs filmen en met de 3g niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een 3GS!! Ik heb er 1 maar die is weg voor reperatie en mocht van mijn buurjongen een 3G lenen ( hij heeft 4) maar de 3G is op 4.2 rcht uber sloom dus gewoon de 3GS halen maar miss als je heel even wacht op iphone 5 kan je de 4 weer voor goedkoper halen ;)