Dat zijn hoesjes die je IPhone helemaal beschermen. Bij veel hoesjes zijn de voorkant open en bij sommige ook de achterkant. Dus als je het veiligste hoesje wilt hebben moet je eentje kopen die de iPhone in z'n geheel beschermd. Maar dan moet je wel op zoek gaan naar eentje die nog wel functioneel is.

Flipcases kan je wel overal kopen! Dat zijn hoesjes die je iPhone helemaal beschermen, maar je hebt wel een flap aan de voorkant die ik vervelend vind werken in het dagelijks gebruik. Zelf heb ik een hardcase, waarvan de voorkant een heel klein beetje uitsteekt, zodat je hem gewoon op de voorzijde kan leggen zonder bang te zijn voor krasjes. De hardcase in combinatie met beschermfolie aan de voorzijde werkt perfect voor mij :)