Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn ipod weer geeft het bij het opstarten het apple teken maar doet verder niks? weet iemand wat het probleem is of weet hoe je de ipod opstart touch

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
659

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Houd de twee knoppen 10 seconden ingedrukt. Wellicht werkt dat. (reset, alles blijft gewoon op je iPod staan hoor)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat proberen we de hele tijd maar hij wil maar na het opstart scherm wil die niet verder dan het apple logo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat aukeroos zegt is juist want mijn vriendin heeft het Ook een keer gehad.
Als je hem net hebt, hup, terug mee naar de winkel. Daar kunnen ze je zeker ermee helpen en misschien krijg je een nieuwe, want het kan eventueel een softwarefoutje zijn.
Anders ... heb je hem al lang? Proberen te jailbreaken en is het mislukt (kan gevolg ervan zijn)? Als je dat niet hebt proberen te doen, zal ik als ik jou was ook gewoon opnieuw naar winkel gaan. Daar staan ze je vast beter ter woord dan wij hier achter onze pc's kunnen doen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit probleem heb ik ook een keer gehad, toen heb ik hem naar de Apple store gebracht en toen bleek dat ie was gecrasht, voor een tientje kreeg ik een gloednieuwe mee ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer hem te herstellen via iTunes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je ipod overvol zit (met bestanden) dan duurt het wel ff
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding