iPhone is Frans na reparatie, taal staat al op Nederlands, alles is ook Nederlands, behalve sommige apps: reservekopie terugzetten?

Goedeavond.

Ik heb een iPhone 6s 16gb gekocht, een tijdje geleden. Ik was zo onder de indruk van de nieuwe gsm, dat ik per ongeluk op een verkeerde manier mijn sim kaartje erin had gestoken. Ik heb deze toen binnengedaan en hij is opgestuurd geweest. Toen ik hem terugkreeg, was het "welkomsscherm" niet te zien, maar gewoon, het vergrendelscherm in het Frans. Ik heb toen direct de taal verandert naar het Nederlands en alles is ook Nederlands, ook de meeste apps zijn Nederlands, behalve enkele. De AliExpress app en de HP e-Print app zijn bijvoorbeeld Frans. Mijn iPad was vanaf het begin al Nederlands en deze heeft dit probleem niet voor. Als ik een reservekopie maak van mijn iPhone, mijn iPhone reset en daarna terug de reservekopie erop zet, zou dit dan verholpen zijn? Of zou de taal dan ook terug op Frans staan, of is er misschien een betere oplossing, want mijn iPhone resetten, hou ik liever als laatste optie.

Alvast bedankt!

Dries

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar Instellingen > Algemeen > Taal en Regio.
Verwijder daar alle talen behalve Nederlands door op de Wijzig knop te tikken.