Waarom kan ik niet smsen met mijn samsung galaxy txt?

Ik kan wel een sms typen maar zodra ik hem verzend komt er bij te staan mislukt. Hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kan het zijn, dat je telefoon geen verbinding kan maken met het network?
Dat had ik althans altijd als er stond mislukt.
Kijk naar de afbeelding
Naast het wifi netwerk zie je streepjes, kijk of die wit gekleurd zijn, dan zou hij het moeten doen.

Veel succes!

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je bijvoorbeeld onder de grond bent, (in een parkeergarage) of iets dergelijks, kan hij het 3G netwerk misschien niet vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je voldoende beltegoed?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Moppeke,

Wij adviseren jou om contact op te nemen met jouw provider. Zij zullen jou verder kunnen helpen om jouw klacht te verhelpen.

Met vriendelijke groet,

Sander Ouwerkerk
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl