Hoe kan ik mijn nummer behouden?

Ik wil graag een nieuw mobiel bestellen, maar ik wil wel mijn telefoonnummer behouden. Hoe kan dit?

P.S Waarschijnlijk is dit een hele stomme vraag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wisselen van telefoon heeft geen invloed op je nummer. Een nieuw abonnement afsluiten kan dat wel hebben. Als je een nieuw abonnement afsluit moet je even aangeven dat je je nummer wilt behouden. Geen enkel probleem tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stomme vragen bestaan niet. Je mobiel heeft inderdaad geen invloed op je nummer. Als je mobiel niet simlockvrij is kan je een nieuwe simkaart nodig hebben. Nummerbehoud kan je dan vaak aanvragen bij de nieuwe provider!