Emoji installeren in de App Store.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In je iPod menu naar: instellingen>toetsenbord>toetsenborden> toetsenbord toevoegen> emoji selecteren

Je hoeft hier niks voor te downloaden.

Ik ga er vanuit dat je een recente iOS hebt

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je dit gedaan hebt, zal je links onder op je toetsenbord een wereldbolletje zien
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn excuses, ik las iphone. Op de iPod kan het misschien anders zijn, maar ik gebruik op mijn iphone 4&5 en op me ipad mini emoji. Ook al bij eerdere versies iOS, zonder ooit emoji te downloaden. Emoji staat gewoon tussen de verschillende toetsenborden