Waarom krijgt mijn vader gelijk mijn voicemail als hij mij belt (vanaf zijn mobiel naar de mijne)?

Ik heb een HTC wildfire S en heb een abonnement bij Vodafone. Mijn vader heeft mij vanmiddag meerdere malen geprobeerd te bellen, maar kreeg gelijk de voicemail. Mijn mobiel stond gewoon aan. Weet iemand of het aan mijn instellingen ligt, of dat er iets is met een van onze providers.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Vodafone heeft de afgelopen weken veel storingen gehad. Het kan dus liggen aan je provider. Neem contact op met de helpdesk van Vodafone.

Als je Twitter gebruikt: @VodafoneNL
Als je Facebook gebruikt: http://www.facebook.com/VodafoneNL

Via Twitter krijg je het snelste antwoord/hulp.