Hoe moet ik .jar of .jad bestanden op een BlackBerry® Curve 9300 installeren?

Toegevoegd na 10 uur:
Ik heb dit al geprobeert

bestand.jar/.jad op oude telefoon
via bluethooth bestand naar blackberry verzenden
op blackberry stond er: dit bestand kan niet worden weergegeven wilt uw het opslaan? ik kliik op ja dan ga ik naar bestanden en klik op het bestand dan staat er download failed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Uhm, klinkt alsof je java games/applicaties op je telefoon wilt zetten... ;)
Meestal hoef je alleen de .jar in de hoofdmap van je (micro)-sd kaart moet stoppen. .jad is meestal niet nodig, want vaak hoef je niet eens te installeren. :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Whups spelfout :3
Gebeurt vaker als je op zo'n klein schermpje moet typen op je telefoon... :/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
.jar en .jad bestanden moet u openen met Java maar Java ondersteund geen Blackberry besturings systeem... Open het op uw pc en het werkt wel (als u geen Java heeft zal het niet kunnen openen download daarom eerst Java)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij kan mooi liegen... Het werkt wel met android maar niet met een Blackberry want hoe kan je anders een script lezen zonder de source code te kunnen lezen -.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt niet want ik heb ook een blackberry en bij mij werkt het niet....