Welke telefoon is het meest geschikt voor iemand die zowel een hardware Qwerty toetsenbord zoekt, met een redelijk tot goede camera, en met Android?

Ik ben vast niet de enige die naar een dergelijke telefoon op zoek is. Ik heb verscheidene gezien maar ik heb maar geen geschikte gevonden die hier in Nederland te koop is.

In mijn geval zoek ik één die redelijk nieuw is (zeg maar, minimaal met een 1 Ghz processor al zegt dat ook niet veel). De HTC Desire Z valt voor mij sowieso af. Ik wil in ieder geval één die veel sneller is dan mijn huidige Nokia N8, want anders heb ik misschien het gevoel dat ik geld weggooi (die was namelijk ook vrij duur toen ik hem kocht, en ik heb hem nog geen anderhalf jaar).

Ik heb zelf drie gevonden: de Samsung Captivate Glide, de Mytouch 4G Slide en een Motorola Milestone. Echter, geen van deze drie wordt redelijk verkocht in Nederland en ik zoek zelf een tweedehandse.

Voor mij zou die 'Mytouch 4G Slide' perfect zijn, maar deze wordt weer niet verkocht in Nederland!

Misschien dat jullie nog recente Qwerty telefoons kennen. Ze worden misschien steeds minder gemaakt maar er blijft genoeg vraag naar!

P.s. In mijn geval moet het per se een Landscape-qwerty toetsenbord zijn. Ik houd totaal niet van die Blackberry stijl toetsenborden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zoek zelf ook zo'n telefoon. Kijk maar eens op onderstaande website, die heeft volgens mij alle telefoons wel en je kan gelijk zien waar je hem kan kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat stom van me, dat ik me zo'n goede site gewoon voorbij liet gaan. Ik zal er naar kijken, maar het wordt alsnog erg lastig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja vind ik ook, ik wil niet zo duur dus ik ga waarschijnlijk voor de samsung.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil niet duur, maar ik wil wel het nieuwste dat er is. Hmm, dat gaat lastig worden :P Die Samsung zou ik persoonlijk nooit nemen, al is het alleen al vanwege de resolutie van het scherm. 240x400 is echt te weinig wil je er een beetje op kunnen internetten e.d. Ook werken veel applicaties dan niet omdat ze deze resolutie niet ondersteunen. Voor mij is het dus minimaal 800x480.

Andere antwoorden (2)

xperia 10 mini pro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee bedankt. Deze is voor mij véél te klein.
Ik zat met hetzelfde probleem en heb een HTC Desire Z gekocht. Het toestel bevalt mij goed.