Bij welke iphone applicatie kan je filmen in en uitzoomen en ook de filmpjes opslaan in de standaart foto applicatie?

Ik bedoel NIET de standaard film app.
Maar WEL de standaard foto applicatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Uiteraard weet ik niet welke iPhone je hebt, maar ik gebruik iVideocamera op mijn iPhone 2G.

Deze app is er voor elke iPhone, en kan zoomen zoals jij wilt, en filmpt in goede kwaliteit voor zover de camera dat aankan.

Je kunt zelfs rechtstreeks uploaden naar Youtube en Facebook.

Ik gebruik hem al een hele tijd, en voor het geld is het zeker de moeite waard (79cent)

Ik heb een link bijgevoegd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem via de jailbreak gedownload.
coole app