Al mijn bestanden op mijn sd kaart zijn verwijderd, kan ik dit nog terug vinden?

misschien is er een soort prullenbak o.i.d.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

nee maar er is wel een software programma die sd card memory kan 'proberen' terug te vinden. Hier een linkje van een voorbeeld. maar er zijn er ongetwijfeld veel meer. Maar je kan dan met een adaptor je cd kaart op je computer aansluiten ( soms zelfs zonder adaptor) en met dat programmaatje kan je dan je data terugkrijgen. ( formateren is niet wissen maar plek maken voor nieuwe ruimte)

http://www.cardrecovery.com/?rid=google&kid=crel0104
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee helaas verwijderen van een SD kaart is ook echt weg.
er zit geen klein prullenbakje op je CD kaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat moet je met speciale software wel terug kunnen halen. Kijk is op www.gratissoftwaresite.nl voor zo'n programmaatje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ikzelf gebruik diskdigger hiervoor .Gemakkelijk programmaatje .