hoeveel games kan je op je ipad zetten al je 16gb,32gb of 64gb hebt?

ik wil een ipad 2 kopen en er best wel wat spelletjes op zetten dus hoeveel games of fotos kan je op je ipad 2 kwijt bij hoeveel gb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ligt eraan wat voor games en hoeveel KB/MB is. Toegevoegd na 1 minuut:
en het ligt er ook aan of je wat anders op hebt staan. op je ipad

Antwoorden (3)

je kan er zoveel games-foto´s opzetten als je wil maar op een gegeven moment geeft hij aan dat je een paar bestanden moet verwijderen, je zou bijvoorbeeld ook alleen maar foto´s erop kunnen zetten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is onjuist probeer maar eens 120GB aan foto's op een 64GB iPad te zetten.
Neem dat een grote game/app 200MB is en een gewone 20MB en een foto 4 MB. 20x200MB + 50x20MB + 2000x4MB= 13GB dan heb je dus nog ruimte voor het OS ed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord, meestal zie je alleen staan (hier ook) dat het van het spel af ligt, maar er is altijd wel wat van te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben altijd goed in natte vingerwerk(althans dat zegt mijn vriendin) :D.
Ligt eraan hoeveel mb die spelletjes zijn dat verschilt per spel