Meer dan 3.2 GB aan 'overig'?

Ik heb een (gejailbreakte) ipod touch 4g 8GB. Nu zag ik laatst op itunes mijn gebruik en ik had meer dan 3.2 GB aan 'overige'. Ik heb op google gezocht en daar stond dat het door de jaibreak kon komen, maar ze spraken steeds over 1.5 GB of minder. 3.2 GB vind ik belachelijk veel aa kostbare ruimte. Met een herstel sessie op itunesben ik alles kwijt en wil ik liever ook niet(mijn computer is oud en heeft weinig geheugen) iemand een idee?
Thanks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het sinds kort ook met een niet-gejailbreakte iPad. Toevallig ook 3.2 GB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook met een niet-gejailbreakte iPod Touch 4G 8GB. Maar dan 0,59 GB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
0,59 GB is normaal: dat is de software. 3.2 is veel te veel.

Antwoorden (2)

Als je installous gebruikt zou het daardoor kunnen komen. Daarmee download je namelijk installatiebestanden van apps, als je de app daarna installeert blijft het installatiebestand ook nog staan. Je gebruikt dan dus eigenlijk 2 keer zoveel ruimte als normaal. De installatiebestanden zet itunes bij de categorie overig.

De oplossing is dan om alle die bestanden uit installous te verwijderen (je apps blijven gewoon op je ipod staan). Er zit ook een optie in installous zodat hij het bestand automatisch verwijderd als de app is geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb inderdaat installous. Nu heb ik daar de apps van verwijderd, mar het probleem blijft bestaan met maar ong. 100mb er af...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan weet ik ook niet waardoor het komt. Misschien toch maar een keer je Ipod herstellen.
met overig wordt vooral thema's, achtergronden, geschiedenis enz. bedoeld, een back up maken, en daarna geheel wissen zal misschien een uitkomst bieden.