bestaat er een goede tv gids app voor android zonder reclame?

ik heb nu tvgids.tv app die tot voor kort geen reclame had, maar nu helaas dus wel.

is er een betaalde goede tv gids app zonder reclame.

of is er een betaalde versie van de huidige tvgids.tv app zonder reclame?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

als je in de app bij de reclames kijkt staat er meestal ''remove ads'' daar klik je dan op dan moet je wat betalen en dan zijn de reclames we. ( dat is met heel veel apps)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt de app van Ziggo gebruiken. Je kunt dan ook aangeven welke zenders je wel en niet hebt, zodat je een tv-gids op maat krijgt.
bamibal