Waarom kan ik niet bellen als mijn telefoon in de vliegtuigmodus staat? Kan ik dit verhelpen?

Zonder dat de updates van mijn beltegoed afgaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vliegtuigmodus? Nooit van gehoord, ik zet mijn telefoon gewoon uit in een vliegtuig.

Antwoorden (2)

Vliegtuigmodus betekent een modus waarin geen enkele draadloze communicatie is toegestaan. Je kunt dan ook niet bellen.

Deze modus is gemaakt voor in het vliegtuig, waarin je alle communicatie af moet zetten. Dat kan met die functie in één keer zonder te telefoon af te zetten. Je kunt dan wel spelletjes e.d. doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vliegtuig modus is gemaakt zodat je je telefoon kan gebruiken in het vliegtuig, het betreft hier het gebruik van offline toepassingen. Zoals het luisteren van muziek of het spelen van games. Je kan makkelijk (afhankelijk van je telefoon) in je instellingen naar de "normale modus" switchen.