Hoe kan ik het best mijn iphone 4 scherm filmen?

Het best zou zijn als ik met een app zelf zou kunnen. Ik wil namelijk dese videos op youtube zetten. Ik zit op ios 6 dus ik heb geen device recorder omdat ik niet gejailbreakt ben. Bestaat er zo een app?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan met een programma op je pc of laptop. De naam ben ik even kwijt. Je plugt je Ipod in de pc en met dit programma kun je opnemen wat je op je scherm doet. Volgens mij is het zelfs nog mogelijk je Ipod te besturen met je muis cursor