Dat kan alleen als je de SHSD hebt opgeslagen van de firmware waar je eerst op zat, als je dat hebt download je de firmware waar je terug in wil, start iTunes, houd shift ingedrukt terwijl je op herstellen klikt. Als het goed is kan je nu de firmware kiezen die je hebt gedownload, kies het en laat je iPhone de rest doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook zonder SHSD mogelijk door dit te omzeilen met het programma recboot. Even googlen en instructies goed lezen.Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet mogelijk, ik heb zelf itouch 3G maar het lukt mij niet om te downgraden en heb echt alles geprobeert, en ik heb hier wel verstand van!
Als je toch denkt; ik ga zelf aan de slag dan wil ik je 1 tip geven ZORG VOOR EEN GOEDE RESERVE KOPIE!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je download eerst een firmwaren en opslaan als ipsw en dan druk je op shift + herstellen en druk je op de opgeslagen firmware