Ik heb al mijn apps op mij sd kaart staan, maar mijn interngeheuen raakt toch vol, kan ik hier iets aan doen?

Ik heb al mijn apps op mijn sd kaart staan maar het interngeheugen raakt toch vol, wat kan ik hier aan doen, want ik kan op mijn mobiel maar vijf spellen van 20 mb zetten en dan staat er dat mijn interngeheugen bijna vol is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Apps gebruiken je interne geheugen om gegevens op te slaan, dat is bij spellen vaak best veel. Je kunt de app Link2SD downloaden, en dan openen, op de menuknop drukken en dan op 'clear cache' klikken. dan worden de tijdelijke bestanden verwijderd (niet je gegevens).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Telefoon even aan de computer hangen, en dan de files die je niet meer gebruikt verwijderen uit het intern geheugen