Hoe kan ik een mobiel via een usb-kabel aan de tv aansluiten?

Ik heb een LG p970 (Optimus Black) en ik wil het aan mijn tv aansluiten via de usb-kabel (de kabel van de oplader), maar mijn mobiel maakt dan geen verbinding. dus, is er een manier om dat wel te kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

als het goed is zit er ergens aan deze mobiel een klepje waar op staat HDMI. als je deze open maakt zie je een poortje en je kunt er een HDMI kabel in doen en dan aansluiten aan de computer. het kan dat de HDMI kabel niet bij je mobiel inbegrepen zat maar ze zijn ook los verkrijgbaar bij electronicashops.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit geen "klepje"/poort voor HDMI op dit model. Op een aantal van de optimus serie is het wel aanwezig alleen weet niet precies welke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, klopt. Die zit er niet. Daarom vroeg ik ook of het via een usb-kabel kan.