Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik de savedata van mijn ipod games overzetten naar mijn iphone?

Moet dat via een reservekopie? want niet alle games maken nog gebruik van icloud

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
665

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik denk als je je iPod aansluit op iTunes op je pc en al die spelletjes erop zet, dat je dan je IPhone eraan moet koppelen en dat dat dan automatisch erop word gezet. Als het niet gaat moet je als je 2 zo'n witte Apple kabels hebt misschien allebei in je pc steken en aan allebei de kabels een toestel doen. Of je iPod zoeken als het niet automatisch gaat.( opzoeken in iTunes)
Ik ben het niet zeker of het zal werken, maar toen ik mijn apps op iTunes zette en een dag later mijn broer zijn iPad verbond met iTunes op de pc waren al mijn apps gegevens ervan op zijn iPad, en ook nog op de mijne, dus ik denk dat het zal gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ios 5 hebt inloggen via icloud van je ipod savedata gebruiken via icloud en dan op je andere iphone als die ook ios 5 heeft icloud gebruiken
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding