Hoe zorg ik ervoor dat mijn iPod Touch 4g alle muziek en apps op mijn nieuwe bibliotheek zet?

Ik heb sinds gister een laptop en op de computer staat heel mijn iTunes-bibliotheek met al mijn muziek en apps. Maar nu wil ik dat al die onderdelen op mijn nieuwe iTunes-bibliotheek komen. Hoe kan ik daarvoor zorgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Apple geeft het antwoord:
http://support.apple.com/kb/HT4527?viewlocale=nl_NL
12 jaar geleden
Op andere toestellen is er meestal in de opties een functie te vinden genaamd: 'synchronisatie' waarschijnlijk moet dat er ook op de ipod touch 4g zitten, je moet het laten synchroniseren en dan is die als het ware 'gerefreshed'. En dan staan ze er waarschijnlijk in!