Kun je je telefoon aansluiten op een Archos 101 tablet?

Ik heb een Archos 101 tablet, en zou graag willen weten of ik er mijn Samsung Galaxy Ace op kan aansluiten, en dan bijvoorbeeld met m'n tablet kan sms'en of Whatsappen etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat kan, je moet je Samsung dan als Wifi Hotspot of USB tethering device laten werken. In het filmpje wordt uitgelegd hoe. Het kan misschien zo zijn dat je provider het echter tegenhoudt of uitsluit in het contract.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een tablet zal alleen de Wi-Fi hotspot methode werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dit filmpje wordt alleen de USB-methode uitgelegd. Ik wil de Wifi hotspots-methode weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://modem-techno.blogspot.com/2010/08/how-to-set-up-samsung-galaxy-s-as.html Ik ben echt heel bang echter dat je provider het klan blokkeren.