Is er een app voor iOS of Android dat je filmt met je telefoon en dan op een pc dat kan zien?

Dat ie dat naar je pc streamt en dat je dat kan zien via een IP adres ofzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer eens Justin.TV en dan kan je online bekijken en zelf online gaan

Toegevoegd na 40 seconden:
Op je webcam op je pc of op je iPod/iPhone live gaan en op je pc/iPod/iPhone bekijken.