Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden er nog zo'n 'zijdelings uitklapbare' gsm's verkocht?

Overlaatst zag ik op internet deze prachtgsm: de Lg enV touch. Hij heeft langs de buitenkant een touchscreen, en je kan hem zijdelings openklappen zodat je een volledig toetsenbord en een gewoon scherm hebt aan de binnenkant. Dit lijkt allemaal grote luxe, maar de prijs viel eigenlijk goed mee. Alleen is hij al 2 jaar oud en dus nergens meer te verkrijgen...toch niet dat ik gevonden heb.
Zijn er tegenwoordig ook geen gelijkaardige gsm's meer te verkrijgen?

Toegevoegd na 18 uur:
Nog eens voor de duidelijkheid: deze telefoon werkt met een klapsysteem, geen slider. Hij heeft dus 2 schermen, vanbuiten touch en vanbinnen gewoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja http://www.nieuwemobiel.nl/Zoeken , en dan Slider aanvinken onder het kopje vormgeving.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan bij bediening, Touchscreen en Volledig toetsenbord aanvinken.

Toegevoegd na 8 minuten:
Dan komt o.a. deze er uit rollen:

Sony Ericsson Xperia pro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, het is een heel goede site. Alleen zijn er tegenwoordig dus alleen zo'n sliders, en geen zijdelingse 'clamshells' meer..? Laat staan met 2 schermen. Maar ja, ik ben ook veel te kieskeurig waarschijnlijk. :)

Andere antwoorden (2)

ik zou zeggen kijk eens op marktplaats. daar staan ze geregeld.
en de nokia is ook uitklapbaar.
of ga naar een telefoonwinkel annex belhuis daar verkopen ze dıe telefoons ook nog geregeld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"de nokia" uhhuh? U weet wellicht dat Nokia meer dan een model op de markt heeft gebracht.
Smartphone. HTC Desire Z. Heb ik ook vanwege het toetsenbord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding