Is dit product werkelijk zo als het op de foto is? ( beschrijving )

Ik wil graag dit bestellen

http://www.trioffer.com/hipod-touch-2gb-touch-screen-with-camera-p-5767.html

Alleen op de foto lijkt het exact een echte ipod touch, daarom ben ik aan het twijfelen.
Heeft iemand ervaring met deze site, en weet iemand of deze HiPod er echt zo uit ziet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

op de foto's is de ipod nep,
Ipod zou er zo uit kunnen zien,
Maar op een chinees namaak ding,
Zit niet zo'n besturingstysteem

Dus als je hem besteld verwacht er niet te veel van,

Of koop er gewoon een op marktplaats dan zie je wat je koopt, ( als je het op haalt )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit apparaat zal er zo uitzien. En ook veel van de functionaliteit zal die van de ipod nadoen. Het IS geen ipod. Je koop hiermee een kopie van de ipod, en deze zal kleine foutjes hebben. Tevens doe je daarmee de ipod onrecht aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de Ipod ten eerste qua uiterlijk een beetje op de originele Ipod zal lijken. Hieronder is een voorbeeld van een cloon.