Ik ga binnenkort naar egypte en ik wil weten of ik daar kan pingen en hoe ik dat moet doen?ik heb geen abonnement maar prepaid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk het wel, dan moet je in Egypte we nieuw beltegoed kopen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dataverbruik, waaronder pingen, pakt vaak duur uit in het buitenland. Daarom zou ik het risico niet nemen.

Wel kan je gewoon gebruik maken van WIFI (als dat aanwezig is. Bij mijn hotel in Egypte was dat aanwezig).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan wel degelijk. Ik zou alleen even contact opnemen met je provider dat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Je maakt namelijk gebruik van het buitenlandse data verkeer dus ga je daar voor moeten betalen. Mijn provider geeft een smsje wanneer ik meer dan 10,- euro heb verbruikt buiten mijn eigen land.
Misschien heeft jouw provider ook zoiets!! Dan hou je het in ieder geval onder controle.