op deze manier kan je alle oproepen blokkeren of dat ongedaan maken.

Oproepen blokkeren
Als u deze taak wilt uitvoeren, dient uw serviceprovider uw SIM-kaart in te stellen voor deze service en u een wachtwoord voor oproepblokkering te geven.
Druk in het beginscherm op de verbindingstoets.
Druk op de menutoets.
Klik op Opties.
Klik op Oproepen blokkeren.
Markeer een van de opties voor oproepblokkering.
Druk op de menutoets.
Klik op Inschakelen.
Typ het wachtwoord voor oproepblokkering.
Wilt u de oproepblokkering uitschakelen, markeer dan een van de opties voor oproepblokkering. Druk op de menutoets. Klik op Uitschakelen.

verder zit er geen standaard optie op je BlackBerry die 1 specifiek nummer kan blokkeren. maar daarom kan je "call blocker"downloaden van bijv appworld die kan het wel ( http://appworld.blackberry.com/webstore/content/2146/?lang=NL ).

succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
Dank je wel Phoenix!