Mijn telefoon schakeld wi-fi automatisch uit na enige tijd in locked screen ook al staat hij aan hoe kan dit?

Als ik wi-fi aan heb op mijn telefoon doet die primi.
Maar als ik hem screenlock dan is het na enige tijd dat wi-fi niet meer doet. Whats-ap berichten komen niet meer binnen en worden niet meer verstuurd wanneer ik hem weer unlock.

Pas wanneer ik mijn wi-fi uitzet en weer overnieuw aanzet doet hij het weer.

mijn wi-fi gaat nooit in slaapstand (in opties)
dus hoe kan dit toch het geval zijn dat wi-fi niet meer werkt na enige tijd bij een locked screen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wanneer ik mijn screen unlock en in opties / wi-fi instelling ga waarin ik alle verbindingen zie dan doet mijn wi-fi het ook weer. dan worden ineens mijn whats-ap berichten weer verstuurd.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik heb een Motorola Moto G (tweede generatie) met android 5.0.2

Antwoorden (1)

Heb je toevallig een app geinstalleerd die een management uitvoert om je batterijduur wat te verlengen. Denk aan Clean master of Snapdragon Batteryguru.

Deze apps verlengen je batterijduur inderdaad, alleen schakelen zij soms ook in slaapstand je Wi-Fi of mobiele data verbinding uit. Misschien kun je dit in de instellingen wel veranderen, anders moet je de app verwijderen.