Het lukt niet op deezer om een account aan te maken?

Waarom lukt het niet geeft steeds deze melding als ik op inschrijven druk

Toegevoegd na 5 minuten:
Het gaat wel over een android app

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt toch al een account op GV
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja op GV wel maar niet op deezer de android app

Antwoorden (2)

Als je in de titel van de internetpagina van Deezer's kijkt staat er:
Deezer's music services will soon be available in your country.
Vrij vertaald: Je moet nog even wachten voor het in je land beschikbaar komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De dienst is vandaag pas geïntroduceerd in Nederland.
Het kan natuurlijk wat aanlooptijd hebben voordat je je daadwerkelijk kan registreren.