Hoe kan ik het beste data overzetten tussen twee geheugenkaarten?

Ik heb nu een 2Gig kaartje in mijn Blackberry maar heb een 4Gig kaartje gekocht. Hoe kan ik het makkelijkst de data van het oude kaartje naar de nieuwe krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Twee opties: als je een kaartlezer in je computer hebt, kopieer je de inhoud van kaartje 1 eerst naar een map op je computer. Daarna doe je kaartje 2 erin, en kopieer je de inhoud vanuit het mapje naar kaartje 2.

Heb je geen kaartlezer, dan doe je eerst kaartje 1 in je BB en sluit die aan via USB. Je computer ziet hem als een externe schijf. Kopieer de inhoud van kaartje 1 naar een map op je computer. Daarna doe je kaartje 2 in je BB en sluit hem weer aan via USB. Daarnaa kopieer je weer de inhoud van de map terug naar kaartje 2 op je BB.
bamibal